یزدفردا "استاندار یزد گفت: جوانان از چهره های پرفروغ عرصه های سخت و دشوار هشت سال دفاع مقدس می باشند.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،" محمد رضا فلاح زاده " در صبحگاه مشترك سپاه پاسداران كه به مناسبت هفته جوان در پادگان آموزشی آیت الله خاتمی برگزار شد با اشاره به ماه پر خیر وبركت شعبان و ایام ولادت حضرت علی اكبر(ع) و حضرت مهدی(عج) گفت: جوانان در طول تاریخ و در جبهه های حق علیه باطل لحظات شیرین و پر معنویتی را بر جا گذاشته اند.
وی افزود: جوانان امروز با اقتدا به راه شهیدان و با بهره گیری از راهبردها و منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) این مسیر را ادامه می دهند.
استاندار یزد با اشاره به فداكاری ها و حماسه آفرینی های جوانان از صدر اسلام تاكنون گفت: حماسه و جانبازی امت اسلام به ویژه جوانان بسیجی از جمله طلبه ها، دانش آموزان، دانشجویان و نیروهای انتظامی در دوران دفاع مقدس جایگاه، عزت و سربلندی اسلام و ایران را به همراه داشته است.
وی با اشاره به زندگی برخی از فرماندهان جوان دوران دفاع مقدس و 36000 دانش آموز شهید افزود: نوجوانان پرپر شده، سرو قامتانی هستند كه در طول تاریخ می درخشند و در بهشت خداوند متعال ماوا می گزینند.
فلاح زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان گوشه ای از افتخارات پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف به ویژه در زمینه های عمران و آبادانی كشور كه اكثر آنان به دست جوانان ایرانی شكل گرفته است، پیروی از ولایت را رمز موفقیت و پیشرفت جوانان دانست.
وی اجرایی شدن پروژه های عظیم سد سازی و عمرانی، پیشرفت در زمینه های علوم فناوری و انرژی هسته ای را از بركت همت و تلاش جوانان و پیروی آنان از رهنمودهای ولی فقیه عنوان كرد.
استاندار یزد در ادامه نشاط، تحرك، معنویت، آزادگی، جوانمردی، كوشش، خود اتكایی و تلاش در جهت خودكفایی خانواده و كشور را از خصوصیات جوان برشمرد.
وی با اشاره به تاكیدات دین مبین اسلام در خصوص كسب روزی حلال افزود: لقمه حلال انسان را از دایره ولایت خدا خارج نمی كند و باعث می شود تا انسان در مسیر حق گام بردارد.
شایان ذكر است در پایان این مراسم با حضور استانداریزد، مخزن 5000 لیتری آبگرمكن خورشیدی پادگان آیت الله خاتمی افتتاح شد.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا